fredag 19 oktober 2012

det vankas bloggträff

Fina Maria!

I helgen vankas det bloggträff! Vad jag har längtat! Vi blir inte så många den här gången, men det gör inget alls. De goa tjejerna jag ska träffa är
Maria med bloggen Villa Krutbruket
och 
Josefin med bloggen Villa Carl Larsson

Jag har träffat tjejerna flera gånger innan och vi har verkligen jättetrevligt tillsammans. Den här gången ska vi hem till Josefin. Det blir inte så långt att åka för min del, vi bor nämligen i samma stad.



Bilderna är från bloggträffen hos Maria i början av sommaren. En dag jag ser tillbaka på med värme!

Jag önskar er en skön fredag kära vänner! 
Snart helg igen :)
KRAM

4 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Så mysigt, skrev med Maria om det att jag är gärna beredd på att åka några mil och vara med någon gång.
Hoppas ni får en riktigt trevlig Lördag, och att du får en mysig Fredagkväll, Kram Malin

Kia sa...

Hoppas ni får en toppen bloggträff och en skön fredag!

Kram Kia

FruNeroLindström sa...

Vi bor på småländska höglandet, i Vetlanda kommun. Så till Skövde tror jag vi har 16-17 mil och till Marias trakter uppåt Örebro är det ca 25 mil. Men inte öööverdrivet långt. Så det skulle va kul om vi fick till någon gång :)
Ha nu en riktigt mysig fredagskväll, kram

Anonym sa...

Låter riktigt trevligt!!!
Ha en mysigt fredag
Kram
AC