lördag 20 oktober 2012

bloggträff del I


 BLOGGTRÄFF!
Vilken härlig dag jag har haft. Tillsammans med två goa bloggtjejer! Två fina vänner!
Imorse hämtade Josefin upp mig och vi styrde kosan mot grannstaden Tibro. Där mötte vi upp Maria som kom norrifrån. 
Tillsammans besökte vi den mysiga butiken Förr och Nu. Fast jag bor så nära, och har svärföräldrarna i samma stad, har jag aldrig varit där. 



Ett besök var verkligen på tiden. För oj oj oj vad mycket fint de hade. Vi gick flera varv. Vände och vred lite. Pillade lite. Suktade lite. Deras Green Gate sortiment var enormt och faktiskt några kronor billigare än andra ställen jag varit på. 



Ett besök här blir det garanterat fler gånger. 
Alla tre kom ut med kassar från butiken. Det gick ju bara inte att låta bli.

Maria hittade en fin korg att ha tidningar i. Ett fynd enligt henne själv eftersom hon letat länge efter något liknande!

Sen gick bilen tillbaka mot Skövde. Hem till dagens bloggvärdinna...

KRAM

3 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Åh så kul och se bilderna från igår.
Mitt inlägg kan dröja lite. Vi har lite problem med vårt internet :( Hoppas att det kommer igång idag.

Sov som en gris i natt. Är så nöjd över träffen igår. Alltid lika härligt att träffa er.

Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tack detsamma raring!

Ska försöka göra ett inlägg när S sover middag :)
Jättefina bilder du visar.

Snart får vi besök. En kompis som skulle titta över på en tidig morgon kaffe.

Kram på dig

Sofi sa...

Å så härligt ni verkar haft! Greengate är ju en klass för sig!
Ska bli kul att se framtida inlägg om er bloggträff!:)

Du, London är ju helt fantasrtiskt! Jag skulle lätt kunna bo där! Så himla bra har vi haft!

Önskar dig en fin dag vännen!

Kram på dig