onsdag 17 oktober 2012

cath kidston



När vi gick Portobello Road upp (eller ner, det beror ju på hur man ser det) såg jag det plötsligt. Cath Kidston! Vilket paradis för en inredningstokig. 
Två fina kökshanddukar och den här plåtburken som innehåller en kopp i samma mönster fick följa med hem. Ja, köpte faktiskt koppen mest för burkens skull ;) Jag hade kunnat komma hem med hur mycket som helst därifrån!

Jag kan verkligen rekommendera London som shoppingstad. Det finns allt, stora varuhus och små härliga butiker. Dessutom är engelska punden väldigt låg nu vilket ju inte gör saken sämre!

Mår ni bra? 
KRAM

6 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Hej tjejen!!
Såååå fina saker, kan tänka mig att jag hade velatvha en hel del i den butiken jag med;)
Vilken härlig weekend ni haft, så kul att åka på en riktig tjejweekend! Tycker bilderna är jättefina även om du tagit dem med mobilen:)
Ha en bra fortsättning på veckan, men du har ju lite att leva på nu, hi hi.
Kram Anna

Anonym sa...

Gud va mysigt du verkar ha haft!! Kram

FruNeroLindström sa...

Så fina. Åhhhh vill åka till London NU!
Ja, ibland är det skumt hur drömmarna vrider till det.
Ja, passet gick grymt bra, dock var benen lite sega efter två hundrundor innan på dagen. Men lyckades ändå nå maxpuls på sista låten då man får springa ur sig det sista uns energi som finns kvar.
Förstår att det måste gett härliga endorfiner efter två veckor utan :) hoppas övriga dagen varit härligt. Kram Malin

Pyttianna sa...

Så fina!! Verkar som ni haft det toppen!!

Kram!!

Therese sa...

Åhhh så fina saker du shoppat, kan tro det var en härlig butik att gå omkring i! Ang olivträdet kan jag inte hjälpa dig, har ett fejk för det är vad jag klarar av ;-P Har jagat hela veckan å inte hunnit runt så mycket i mian favoritbloggar, så nu ska jag läsa ikapp mer... KRAM KRAM!

Johanna sa...

Tack :) Det går inte fort och är nog lite olika hårt stickat här och där men skön avkoppling faktiskt! Och lite kul är det allt :) Ska du göra något fint mönster eller är det bara påfyllning av garn som gäller?