tisdag 23 oktober 2012

bloggträff del III


Vad vore en bloggträff utan mat och fika!? 
Josefin hade varit uppe tidigt och bakat bröd. Tillsammans med varm fisksoppa smakade det utmärkt. Med regnet som smattrade mot fönstret var det perfekt soppväder!


Till efterrätt fick vi ananaspaj med glass. Gott gott! Självklart fotades ALLT. Det är ju så vi bloggare gör!



Jag är så otroligt tacksam och glad för de vänner jag träffat i bloggvärlden. Både de jag har träffat i verkliga livet och de jag bara skrivit med. 
Det kunde jag aldrig tro när jag började blogga för några år sedan.
Fantastiskt!

KRAM

7 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Fantastiska bilder! Så fint hem och det ser sååå gott ut. Den där efterrätten, oooh myyy gooood. ;)

Hoppas vi kan ses en vacker dag, vore så kul!!!

Kram Madde

Ekenäsliv sa...

Åh så mysigt ni har det på era bloggträffar!!!
Så mycket inspiration och så mycket gott att smaska på:-)
Här räknar vi ner till höstlovet då dottern och jag ska vara lediga, åh så gott det ska bli!
Kram Anna

FruNeroLindström sa...

Underbara bilder.
Åhhh så gott med annanaspaj, det var riktigt, riktigt längesen. Får det kanske bli till helgen.
Ja bloggvärlden är verkligen fantastisk.
Idag blir det Öppna Förskolan och sen 10 månaders kontroll på FrökenBus. Sen lite affärer med när vi ändå är i stan. Så hoppas jag det finns energi över till gympan ikväll med, men lite segt efter två nätter med lite dålig sömn.
Men nu först en hundrunda. Ha en mysig Onsdag, Kram Malin

Jennys gömma sa...

Ser mycket trevligt ut! Vore kul med en stor riks-bloggträff någon gång! :) Ha en fin onsdag, kram Jenny

Kia sa...

Soppan och brödet ser himla gott ut!!

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Therese sa...

Jätte roligt att få glimtar från era mysiga bloggträffar, grön av avund är jag måste jag dock tillstå ;-) Usel på att kommentera, men hinner bara läsa bloggar vid nattning på mobilen numera då det är så hektiskt med jobb å annat... KRAM

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Idag har vi haft en lugn dag. Har gått med en tråkig huvudvärk hela dan så vi har inte gjort så mycket.

Har din dag varit bra?

Nu har jag slagit ner baken i soffan. Väntar på Bonde. Sen ska jag dregla över Henrik Lundkvist i Berg flyttar in. En kopp te där i mellan blir det nog också.

Kram