fredag 12 oktober 2012

london calling

Ikväll när jag somnar befinner jag mig i den här staden!
Bilden är tagen för två år sedan då jag besökte staden senast.

Jag ska åka på en riktig tjej-weekend. Jag och mina två kollegor ska till LONDON!
Programmet är spikat in i minsta detalj, typ. Vi ska shoppa (såklart), äta middag på The Savoy, gå på musikal, äta fish and chips, dricka öl på en engelsk pub. Ja lite mer hinner vi nog med också ;)

himla roligt ska det bli! 
Jag önskar er en fin fin helg godingar!
KRAM

11 kommentarer:

Kia sa...

Hoppas du får en underbar resa!!

Kram Kia

Anna sa...

Åhh, så mysigt! Ha en fantastiskt härlig resa! London har jag alltid velat besöka!

FruNeroLindström sa...

Vad underbart. Att du lyckats vara tyst om detta.
Hoppas det blir en riktigt kurerar mys helg.

Ja övningarna är ju väldigt basic. Men de tar väldigt bra och perfekta på resande fot ;)
Kan ärligt erkänna att jag tycker det är jobbigare på något konstigt vis att göra armhävningar med båda fötterna i backen. Men favoriten är i trappen, då behöver man inte göra så många för att bli dödens trött ;)

Ha nu en underbar helg, kramar Malin

Unknown sa...

Ha de så himla underbart vännen de är du värd <3!!!
Kramar

Kia sa...

Hello. En förfrågan: om du springer på nån Lasse & Maja bok, dektektivbyrån du vet, på engelska skulle du kunna få köpa åt mig. Gärna 2 olika. Försökte köpa här hemma men det var e-böcker.
Kram Kia

Ekenäsliv sa...

Låter superhärligt!!!!!!!!!!
Önskar dig en superduperlördag:))
Kramar Anna

Therese sa...

Guuuud så skoj!!!! Njut nu, är grön av avund, jag och en god vän brukar ha besökt London lite då och då, men nu var det nog tre år sedan sist... så snart dags igen kan man tycka ;-D hoppas du fotar en del å bjuder på bilder då du kommer hem! KRAM

Sofi sa...

Ha så skojsigt nu vännen!
Tar emot alla Londontips när du kommer hem:)

Kram på dig

Carita Liljendahl sa...

Åh så härligt med London! Det är länge sedan jag var där - maken vill gärna åka dit, så det kanske blir vår nästa storstadssemester, tack för titten på bilden!

Anonym sa...

Fin bild!
Kom precis på att min mor och far är i london! Kram

Madeleine Berglund sa...

NJUT HA KUL SHOPPA! ;) Ska bli kul att få se bilder sen. :)

Kram kram
Madde