fredag 26 oktober 2012

ytligt lycklig


FREDAG! 
Alltid lika härligt! 

I min hylla i köket är accentfärgen turkost. Åh vad jag gillar den färgen! 

Bloggerskan och min vän Maria skrev om sån där ytlig lycka. Ni vet, sån där lycka som kommer när man fyndar fina saker. Fina saker som gör en glad. 
Hela min hylla i köket är fylld med just sådana saker. Gammalt och nytt. Från mina favoritmärken. Ärvda saker och gåvor.

Nyast i tillskottet är muggarna från Green Gate. De två med blommorna. Som kompletterar de randiga som jag redan hade. Bara av att se på dom gör mig lycklig. Så där ytligt lycklig.

Vad gör er ytligt lyckliga?! 

Nu njuter vi av fredag. 
Fredagsfika på jobbet, träning och myskväll hemma. Bästa!

KRAM

3 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Ja, min lycka har du väl inte missat på instagram: SNÖ. Älskade underbara vinter. Ska ta en riktig långrunda och bara njuta.
Sen mina nya ting till Stellas rum gjorde mig också lycklig. Turkost är verkligen en glädjespridar-färg.
Hoppas ni får en riktigt härlig Fredag, Kram Malin

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej tjejen!

Här har vi precis ätit lite gott. Svante sover så nu blir det en film. Tror den hette "The Avengers".
Imorgon ska vi fira min bror som fyller år idag.
På söndag skulle svärmor komma och hälsa på för på tisdag åker hon till Gambia.
Så ser vår helg ut.
Vad ska ni göra?

Ha en mysig fredag kväll! Kram

Pyttianna sa...

Vet precis vilken känsla du talar om, det där med att bli förälskad i saker. Jag blev kär i en ryggsäck igår som jag sedan köpte och oj vad nöjd jag är. Har gluttat sådär överförtjust på den flera gånger idag! :)

Kram!