torsdag 1 januari 2009

God fortsättning på er!








God fortsättning på er allihopa! Jag hade en jättetrevlig nyårsafton tillsammans med älsklingen, Linus, Lisa, Filip, Mikael, Stefan och Ida. Linus och Lisa hade lagat jättegod mat till oss, hasselbackspotatis och kyckling och till efterrätt bjöds det cheescake. När klockan närmade sig tolv gick vi neråt stan och in på Husaren där vi firade tolvslaget. Jag och älsklingen pussades massor på tolvslaget <3<3

Stort GRATTIS till Marie och hennes kära till förlovningen :)

Min plan med att vara bakistrött idag verkar funka ;) men är just bara trött, inte så mycket bakis. Skönt det!!

Idag ska vi bara slappa och ta det lugnt, ut o gå en sväng i det fina vädret kanske. Sen i eftermiddag ska jag fika med Maria :)
Kanske kanske åker jag till pappa och syskonen imorgon!
Hade ni en trevlig nyårsafton? :)
Pusskram

Inga kommentarer: