onsdag 7 januari 2009

Sjuk dator

Ghhha. Jag måste lämna in min dator på reparation... Tror det är fläkten som är sönder för den låter som en mindre dammsugare hela tiden. Har bara haft datorn i fyra månader så känns inte alls roligt... Dessutom kommer det ta upp till tio dagar innan jag får tillbaka den, vet inte hur jag ska klara mig. Haha. Tur att Rikard har sin stationära också :)
Dell har i alla fall väldigt bra service, de kommer o hämtar datorn vid dörren och de kommer och lämnar den sen när den är klart. Sånt gillar vi!

Nu ska jag ut och gå en sväng!
Pusspuss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket tjejen :)

Sandra R sa...

Tack för kommentaren om min gullunge. :-)
Lycka till med datorn, det är som att bli av med en kroppsdel när de tjafsar.
Ha en bra dag!

Anonym sa...

hoppas det har gått bra å jobba!
jag har precis kollat upp böcker inför nästa kurs,, skönt att ha det gjort!
sov så gott, kramiz!