fredag 23 januari 2009

Rosa fredag


Underbart det är med tulpaner, de som nu pryder mitt köksbord är rosa :) Jag har blivit mer och mer rosa av mig (syns inte alls på bloggen, nääe, hihi). Var väldigt rosa av mig för något år sedan, sen avtog det lite. Men nu har det som sagt kommit tillbaka lite ;)

När jag vaknade i morse yrde snön utanför fönstret... Roligt med lite snö, bara den stannar så är jag glad. Ska det slaska så kan det lika gärna kvitta ;)

Hur ligger Island till i klimatet... ungefär som här va?! Kanske till o med kallare kan jag tänka mig... Det är nog inte så mycket att hoppas på att möta våren där.. tyvärr. Herregud, har knappt fattat det, jag ska till ISLAND!! Ellen ringde o nästan skrek av glädje i telefonen när hon läst mitt sms :) :) Tur att hon ska med säger jag bara :)

Nu ska jag grejja lite här hemma o sen iväg o handla lunch till Rikard o mig :)
Snart helg hörrni! Ha det bra!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

jaaaaaaaaaaa så glad blev jag :) :) Hoppas du inte allt fick ont i öronen ;)