måndag 19 januari 2009

Invigda skor

Nu är dom invigda, min nya gympa skor. Och nej Charlotte, jag hade dom inte till klänningen ;) Toksköna var dom i alla fall, jag riktigt flööög fram på löpbandet, typ! Träningen kändes jättebra idag, härligt när det är så eftersom det blir så mycket roligare då!

Nu kikar jag lite på handbollen, Sverige-Spanien. Det ser ganska bra ut! Ikväll ska vi kika på idrotts-galan. Mycket idrott för att vara mig just nu... inte så vanligt, men en del är faktiskt roligt!

Imorgon börjar skolan på riktigt... Det är två nya kurser som startar denna vecka, Lärande och Undervisning och Hållbar utveckling. Har förhoppningar om att Lärande och Undervisning är en riktigt bra och intressant kurs :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen laga lite mat!
Hoppas ni har en bra kväll :)
Kramkram

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kikade också på handbollen, en av få sporter som lyckas fånga mig faktiskt. Skönt att det gick bra :)

Lärande och undervisning tyckte jag var intressant, men Hållbar utveckling var väl inte mycket att hänga i julgranen enligt mig. Visst att det är viktigt, men tycker det är "överdrivet" att lägga det över en hel kurs. Men men, du kanske får en helt annan uppfattning!

Ha en mysig kväll! Kram kram