lördag 10 januari 2009

Min lördag

Oj oj oj vad vi har varit duktiga ikväll :) När vi kom hem från Johanna och Peter började vi med att plocka ner julen... känns lite tråkigt men det är ju faktiskt inte jul längre. Sedan fick vi ryck och började grejja och dona här hemma. En garderob rensades, det plockades ordning på prylar och vi fixade med alla miljoner kablar som vi har i sovrummet... Jättebra blev det, skönt med lite ordning!

Vi pratade också om nya möbler. Skulle vilja ha en ny soffa... har egentligen sagt att det får vänta tills vi flyttar till en större lägenhet, men det skulle ju faktiskt gå att köpa en soffa som skulle kunna användas där också! Sen så vill jag så himla gärna ha en sidebord någonstans. Funderar på att skaffa en rymlig sådan och byta ut bokhyllorna vi har mot den... då skulle man ju faktiskt kunna sätta upp några hyllor på väggen ovanför som man kan ha grejjer på. Hmm... tror det vore jättefint!! Tyvärr handlar det ju om pengar också, man är ju inte precis rik som ett troll när man pluggar ;)

Trivs så himla bra i vår lägenhet och framförallt tillsammans med min Rikard! Är så glad att vi har träffat varandra!!! Älskar dig <3

För övrigt var det en jättetrevlig kväll hos Rikards syster :) Jättegod mat och tårta till efterrätt! Tack!

Nu ska vi slänga oss i soffan o glo på film, det förtjänar vi! Kanske poppa lite popcorn också :) Wiie, är duktig och håller mig från chipsen denna helgen!!!
Hoppas ni har det bra!
Tusen kramar

4 kommentarer:

- sa...

jag har också haft en liten fixardag :)

Anonym sa...

jag har inte ätit chips och godis sen nyår... känns som en evighet!!!
kram :-)

Anonym sa...

Hej hej!
Vad gulligt av dig! Ja inte att du blev ledsen men att du var så snäll att du lämnade några rader, att du läste...

Det som skrivs är ju liksom "fakta" så man kan ju inte ändra på det, men att folk blir berörda; det är ju guld.

Nej jag kan inte ens själv föreställa mig hur det känns att förlora sitt barn, ändå är jag där nu.

Tack för att du skrev, fina du.
Att du läste var så bra, men att du lämnade en tass`: tack!
Massa värme o lycka till dig. Kram

Anonym sa...

Tack! jag har aktat mig för kolhydraterna...