lördag 17 januari 2009

Fullt upp

Dålig uppdatering från min sida idag... det har varit full fart hela dagen. Har fikat med Maria på förmiddagen :) Sen åkte jag, Rikard o hans kompis ut till Stallsiken och kikade. Biltema, Mio och Media Markt. Lunch på Max blev det också :)

Blev lite shopping idag också :) fast bara liiite. Några kollegeblock på biltema och en ljuslyckta på Mio och sen åkte vi till Maxi o köpte lite mat!
Ska snart laga middag tänkte jag... idag blir det kycklingfilé fyllda med mosarella, pesto och tomat. Pasta till det :) Mumma!

Pappa har bokat resa idag, till Kreta. I början av juni åker vi :) Ska bli grymt mysigt att umgås med syskonen i en hel lång vecka! Längtar!

Vad gör ni idag?
Kramkram

3 kommentarer:

Anonym sa...

blir det inte mysigt att umgås med pappa också....? ;-)

Anonym sa...

Åååh, nu blir jag riktigt avundsjuk. Hoppas verkligen att jag kan få komma utomlands snart också. Är hela 1,5 år sen sist :o Alldeles för lång tid. Ha en mysig kväll! Kraaam!

- sa...

Jag vill också :)