måndag 5 januari 2009

Shopping o jvm-final

Jag har shoppat lite idag igen, det är farligt att vara ledig. Haha. Köpte denna ursöta pyjamas på Åhlens (vet att du har likadan Maria, hoppas det är ok:) ). Det är så roligt med rea, då kan man unna sig lite extra. Var även på stadium där jag köpte ett par fodrade regnbyxor. Sådana man kan ha både när det är ganska kallt ute och på våren/sommaren då det regnar. Perfekt på dagis :) och annars också såklart... Tycker ju om att vara ute, bara man har rätt kläder för vädret!

Jag o Rikard varit o tränat o nu ska vi nog krypa ner i sängen o vila lite... tänkte vara uppe i natt o kolla på jvm-finalen. Ja, ni hörde rätt! JAG ska vara upp i natt o kolla på hockey, något måste vara galet ;) HEJA SVERIGE i alla fall!

Pusspuss

2 kommentarer:

- sa...

haha den börjar ju typ halv 2 inatt ;) Fred, Sonny (ja hanär här) och Freds bror ska kolla på den... Jag vägrar ;)

Anonym sa...

antar att du kommer sova lääänge imorgon då ;-) men jag skickar in arbetet imorgon, okej!? behöver vi ses på fredag tror du eller räcker det med på måndag? kramkram