fredag 9 januari 2009

Räddare i nöden

Wiiie... nu när min andra hälft är på reparation trodde jag att jag skulle få klara mig helt utan i två hela veckor. Men icke, provade sätta på min gamla dator, som jag trodde var helt död, och det funkade! Underbart!
Det är lustigt vad beroende man blir av prylar... mobilen, datorn, tven. För mig är nog mobilen allra viktigast. Vilken teknikpryl skulle inte ni klara er utan?
Jag och älsklingen pratade förut om att det vore sååå skönt att åka bort någonstans, långt bort från datorer och mobiler i några veckor!!

Wallander var jättebra faktiskt, klart sevärd! Gjorde en så pinsam sak inne i biosalongen bara... Vet inte hur det gick till, men vips så hade jag smällt till vår popcorn skål så att det fullkomligt regnade popcorn över våra grannar... piiiinsamt. Som tur är tror jag de flesta hamnade på golvet. Hoppas det i alla fall!

Hoppas ni har en bra kväll!
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

hi hi,, dej kan man ju inte gå på bio med om du är så pinsam ;-) en ett gott skratt fick jag mej :-)

jag skulle absolut inte klara mej utan min mobil!!!

blir kanon att vi är hos dej på mån. vi får kolla det med karro oxå.

kramiz!!