måndag 5 januari 2009

Väntan...


Fick den här härliga bilden i ett mms av Cissi idag. Mina underbara syskon <3. Det ser verkligen ut som om dom ligger på vattnet. Så fin is!! Hade mer än gärna varit med o åkt skridskor tillsammans med dom!

Nu sitter vi här, jag, Rikard o hans kompis Micke, och väntar på att hockeyn ska börja. Den främsta anledningen till att jag i överhuvudtaget tänker vara vaken är för att jag förmodligen ändå inte kommer att somna med två hockeyintresserade killar vägg i vägg med sovrummet. Av tidigare erfarenheter så vet jag att dom låter lite... men men. Är ju ledig imorgon så det går nog bra!

Nu ska jag slå killarna i Guitar Hero. I am the best! Yey!
Ska ni kika på hockeyn? :)
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

min käre sambo satte på radion inatt när han kom hem så jag fick lyssna lite på hockeyn mot min vilja ;-)
nu är arbetet inskickat!
jag o barnen är på väg till skövde en sväng, ska hälsa på mamma lite.
kramkram :-)

Ludmilla sa...

Vilken cool bild! Man kan ju förstå hur Jesus kunde gå på vattnet!

Anonym sa...

vad sugen jag blev på att åka skridskor! ska nog passa på när det varit kallt flera dagar i rad och isen är tjock. Ha en bra dag!