måndag 26 januari 2009

Måndag igen

Håjaja, är såå trött idag. Kan bero på att Rikard har snarkat som ett riktigt monster inatt...
Har varit en bra dag i skolan, två föreläsningar i kursen Hållbar Utveckling. Sedan gick jag en sväng på stan... Fyndade lite på halva reapriset igen, dock inte till mig själv! Köpte två ursööta babyplagg till Rikards systers bebbe... Jag har bestämt att det ska bli en tjej, köpte en liten klänning och en body :) Blir det en kille så får jag väl behålla klänningen till jag får en egen bebbe! ;)

När jag kom hem upptäckte jag att jag hade glömt dra ur sladden till min plattång imorse.... huu, hade kunna gått illa!!! Som tur var hade det gått bra... inga eldsvåda eller ens en liten brännskada. Tur!

Bilden är tagen i lördags, jag o min fina älskling <3
Nu ska jag snart laga lite mat...
Kramkram

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh..livsfarligt med plattång ju! har gjort samma sak och det blev ett jättefint märke på golvet :P som tur var så låg den inte där en hel dag utan upptäcktes "i tid"...