lördag 31 januari 2009

Väntar på de små söta

Snart kommer dom, mina små söta :) Ska bli så mysigt!! Synd bara att dom åker hem redan imorgon igen! Såklart ska det bli mys o träffa pappa också, min pappa är ju bäst!!

Ikväll ska vi ut och äta med Rikards föräldrar... första gången pappa o Rikards föräldrar träffas... känns lite pirrigt men det ska nog gå bra :)

Såg ni Lets Dance igår?! :) Morgan var ju klart bäst!! Jag tror det står emellan fyra personer, Laila, Niclas, Magnus och Morgan... dom andra dansar inte alls i samma klass! Ska bli roligt att se vem som vinner :) Jag hejjar på Laila, om jag måste välja! Vem håller ni på? :)

Nu ska jag hoppa in i duschen!
Kramis

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller på morgan! han är ju grym!

Anonym sa...

Tack för de stärkande orden! Hoppas du har rätt. Kramar!! Ha en go lördag!!

Anonym sa...

Lasse är min favvo och Laila är tvåa. Sedan är dom andra ungefär lika dåliga.

Ludmilla sa...

Jag tycker att Morgan och Laila är klart bäst!

Ha det så skönt med pappa pch syskonen1

Anonym sa...

Jag hejar helt klart på Carl-Jan! :D

Anonym sa...

Hrmpf...
Morgan menar jag...