torsdag 29 januari 2009

Bra torsdag

Idag har varit en bra dag! När jag kom hem från skolan vid tio satte jag mig o plugga och för en gångs skull fick jag en del gjort, duktiga jag! Kändes jättebra!! :) Så nu är jag på g!

Sen kom Maria och länsade min garderob. Vi ska på fest imorgon o hon hade tydligen ingenting o ha på sig, självklart får hon låna av mig! Alltid roligt att byta kläder lite, billigt o bra också ;)

Nu ikväll har jag fikat med Sara! Hur trevligt som helst, tiden bara sprang iväg :) tack för en trevlig kväll tjejen! Det får vi göra om!!!

Hemma var det hockey som gällde......... men han hade påbörjat städningen vilket såklart var toppen! <3
Hoppas ni har en trevlig kväll!
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv! Det var verkligen hur mysigt som helst. Vill jag absolut göra igen!

Ha nu en fin inledning på helgen i morgon! =) Kramar!

Anonym sa...

Duktig du är som fick mycket gjort i pluggandet!!

Jag borde vila men jag har ingen ro.. jag måste ta tag i livet nu!

Kram!