onsdag 28 januari 2009

Gnällfia

Huu, det har varit en lång dag. Var ytterst nära att inte orka mig till gymmet förut, men med en pojkvän med bra övertalnings förmåga så gick det ;) och det är jag glad för eftersom det var väldigt skönt att träna!

Ibland tycker jag lite synd om Rikard... jag kan vara såå gnällig. Inte på honom men på livet i allmänhet... och det är alltid han som får höra på. Men jag lever med mottot att "att gnälla av sig är bra". Såklart får det inte gå till överdrift! Men är man trött o hungrig så får man faktiskt gnälla lite, sen får man ta tag i saken och göra något åt det ;) Tycker jag i alla fall!
Nog om gnäll!

Skickar massa kramar till min fina vän som mår lite sådär just nu!!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen... mmmm!
Hoppas ni mår bra!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker oxå att man får gnälla :-) Det är jag oxå himla bra på här hemma... he he!!
TACK du är guld värd min vän!!