tisdag 27 januari 2009

Segare än segast

Hoo, idag går det mesta segt... usch! Borde verkligen sätta igång o läsa men motivationen är inte precis på topp!

Har i alla fall varit i skolan lite idag.. vi hade praktiskt övningar, helt okej! Sen gick jag hem o åt lunch med Rikard o sen gick jag ner till stan o fikade med Maria :) Mysigt!

Rikard berättade en sak som gjorde mig så upprörd på lunchen idag... Hela it-avdelningen på kommunen ska åka på kick-off resa i maj, till AFRIKA!! Herrejösses, vart i tusan får de pengar ifrån var såklart min fråga?! För mig är det mycket mer relevant att satsa kommunens pengar på skolan och äldreomsorgen än på lyxiga kick-off´er till Afrika! Klart de ska få åka någonstans, men kan man inte nöja sig med några dagar i Småland eller nått?! Nej, lägg pengarna på mer vettiga saker istället tack!

Hur har ni det idag?! Redan tisdag, snart helg! Höhö!
Pusskram

Inga kommentarer: