torsdag 22 januari 2009

Im going to Island

ISLAND. Hastigt och lustigt blev det bestämt att jag ska åka till Island. Tufft :) Det är ett utbildningsprojekt i kursen Hållbar Utveckling, med Högskolan som jag ska vara med i. Studenter från alla nordiska länder kommer att delta och allt kommer att ske under en veckas tid på Island. Detta innebär att jag kommer att göra motsvarande 6 högskolepoäng under en och samma vecka... Iiih. Vecka 13 bär det av.

Roligt att Ellen ska med också :) :)
Tänk om dom skulle kunna skramla fram en plats till så min Marica skulle kunna följa med också....

Nu är det snart dags för sängen...
Kram
Bilden lånad härifrån

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer få det jättebra min vän!

Gullig du är som tänker på mej,, jag skulle lätt följa med om det fanns en plats!!

Kramiz!

Anonym sa...

Hehe ska du på medkmånad med Erik! Lycka till:P skoja bara!

Anonym sa...

Va kul att du får åka dit :) Är nog ganska kallt där hehe. När åker du? kramkram

Anonym sa...

superroligt Emila att du oxå ska med :) Riktig lättnad!! allt kändes genast mycket bättre när du var med idag!!! Kul, vi får planera massor och skriva packningslista!!! Nu får vi plugga miljöfrågor gärnet!!! Ha en bra helg så hörs vi :) KRAM