måndag 12 januari 2009

Pluggmåndag


Skolarbete tar alltid så himla mycket längre tid än vad man tror... timmarna bara springer iväg! Marica och Karoline kom hit vid nio imorse, började med att bjuda dom på scones så vi åt en mysig frukost tillsammans :) Sen var vi ju såklart tvungna att prata av oss lite eftersom det var ett tag sen vi sågs ;) Sen kunde vi sätta igång med förberedningen inför examinationen imorgon. Känns skönt att snart ha det överstökat... tror det kommer gå ganska bra faktiskt, eller hoppas det i alla fall :) Det jag nästan är mest nervös över är vad de kommer att säga om vårt arbete... iiih.

Tycker vi har varit effektiva idag tjejer :) Det var kul att träffa er igen också!!!!

Jag prenumierar på tidningen Glamour och fick den hem i brevlådan idag :) Alltid lika roligt! Det jag reagerade på var att de redan nu, i mitten på januari, har artiklar om hur man ska komma i form inför Beach 2009. Herregud! Klart man längtar till sommaren, men tycker nog det är lite att ta i... Blir lite trött på att det alltid ska vara sådan hets för att bli så smal o fit inför sommaren. Det är klart, ska man springa runt i bikini vill man kanske se någorlunda ut, men att det ska vara sådan stress gillar jag inte! Annars är det en jättebra tidning tycker jag :)

Nu väntar jag på att Rikard ska sluta jobba så vi kan gå till Willys o handla!
Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jaa men det tar ju några månader att komma i form ;) Lycka till imorn! Vi får ses snart! Det blir fest på lördag lr? ;) Pusselipuss <3