onsdag 14 juli 2010

Barnteater

Linnea, Hampus o deras lilla bebis Messi!

Har varit en mysig dag idag med :) jag o lillasyster har bakat tårta, herrgårdstårta blev det. Min första någonsin så hoppas den blev bra. Mormor bjöd på herrgårdstårta i söndags och den är svårslagen... vi får väl se ;)

På eftermiddagen har vi varit på barnteater i Kristianstad. En jättemysig pjäs med många kända figurer och sånger ihop blandade till en historia!
Glömde kameran (som för övrig funkar igen) och är såå ledsen för det. Teatern spelades på en jättemysig innegård och skådespeleriet höll till framför och runt om oss...
Svårt o förklara, men mysigt o bra var det :)

3 kommentarer:

Anna S sa...

SV: Haha ja, känner du dem? Trevliga prickar :)

Tack, vad glad jag blir! Ja, tycker man själv det är gott brukar det vara ett säkert kort på att det går hem hos de andra också :) kramar

Anonym sa...

Jag är säker på att tårtan blev bra. Här kallar vi den Karbenningtårta :) Receptet är nästan lika, endast 3 ägg i min dock.

Ha det fortsatt bra! Kram
MM

Marica sa...

Du är duktig du min vän! Puss