tisdag 13 juli 2010

Tropisk natt

GRATTIS mormor o tack för underbara dagar hos er! (vet ju att du läser)

23 grader ute o klockan är över tolv, helt galet!! Haft några tropiska nätter nu o det är vi ju inte särskilt vana vid... Hoppas på o inte smälta bort i natt.
Man ska absolut inte klaga... men varmt varmt varmt är det!

Idag gick bilen neråt igen, från Norberg, via Skövde o lämna av Rikard o så ner till Skåneland. Underbart o träffa mina fina syskon igen men känns tomt o åkt ifrån mormor o morfar, har haft det såå bra där!!
Mormor fyllde pensionär idag (eller igår blir det nu) och vi hann sjunga o hurra för henne imorse!

6 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Ja 17 vad varmt det är... Fast jag gillar när det är varmt, fast vill ju ha semester!!! Vi har bäddat ut Claras gästbädd o lagt alla barnen i hennes rum m AC :) de har jättejobbigt att sova när det är såhär varmt om nätterna.

Sista dagen idag, sen äntligen semester!!! Weiiii!
Kram på dig!

Fröken Ellinor sa...

Grattis från mig också då ;-) Ja, det är riktigt varmt just nu. Det kändes som en medelhavsnatt eller liknande inatt och jag har varit vaken till och från. Men det är skönt att se en temperatur på 24 grader klockan 03:00.

Kramar

Anonym sa...

Tack själv vännen! Du vet att jag, och moffis också så klart, sååå gärna vill ha er här. Hloppas ni fick mersmak och kommer igen snart:) Ni hade ju en fantastisk tur med vädret, så Flängan visade sig från sin allra bästa sida. I augusti8 kanske ???

Klockan är nu strax efter 14 och vi har +32 i skuggan. Moffis o jag har legat i blöt nästan hela förmiddagen. Det är så hett så vi har fått vattna trädäcket för att kunna gå barfota på det! Detta måste vara reord...

Tack för tipset med fläkten. Vi har ju faktiskt en sådan. Den ska jag sätta fart på ikväll, i sovrummet, för där är det näst intill oliiiiiiidligt :)

Ha det så bra. Hälsa alla!

Puss o kram
MM

Familjen Lindström sa...

Förresten, nu ser jag ju hur fin du är i håret! Missade det när jag kollade inlägget på mobilen ;)

Kram!

Marica sa...

Fin bild :)
Nästa sommar lämnar du R hemma så kan jag o grabbarna hänga med till mormor o morfar på lite semester ;) Poolhänget ser inte helt fel ut o maten har varit fantastiskt god har jag hört ;)
Kram min underbara!!!

Marica sa...

Fin bild :)
Nästa sommar lämnar du R hemma så kan jag o grabbarna hänga med till mormor o morfar på lite semester ;) Poolhänget ser inte helt fel ut o maten har varit fantastiskt god har jag hört ;)
Kram min underbara!!!