onsdag 14 juli 2010

Stor tjej, lite tjej


Blev som sagt lite födelsedagsfirande i förskott för lillasyster idag! Hon hade själv fått vara med o välja ut sina presenter, inte alltid roligt att göra så men ibland kan det vara kul att få vara med o peka på vad man vill ha :)

Tänk, snart fyller min lilla tjej 8 år. Hon är inte så liten längre... o inte hennes storasyster själv för den delen ;)
Lillebror Hampus 10 år förklarade för mig här om dagen att han minsann vill bli morbror så fort som möjligt... haha!
Fick säga till honom att han inte ska hoppas för mycket på det... än ;)

Imorgon åker jag hem till min Rikard igen, längtar!

1 kommentar:

Fröken Ellinor sa...

Hahsahahhah känn ingen press alls... :)

Jag har festat många gånger i Visby under veckorna och visst är det kul men det är mycket skit också, speciellt med unga tjejer som åker över, kommer inte in någonstans och så sitter de i hamnen och det blir bara kaos för dem...

Vi kommer inte störas så mycket och det är som ett skådespel som man kan åka ifrån sedan.Perfekt.

Kram kram