torsdag 1 juli 2010

Lyckad halv åtta hos mig kväll

Maria, Marika, Tina och Maria

Har haft en jättetrevlig kväll med halv-åtta-hos-mig-tjejerna :)

Nu är jag heelt slut!! Har plockat undan o satt på en diskmaskin nu och satte mig i soffan... skööönt!
Men måste säga att kvällen blev väldigt lyckad, matmässigt alltså ;)
JAG tyckte det smakade väldigt bra (om jag får säga det själv) så jag hoppas på att de andra tyckte det också...
Här är kuvertet med poängen som tyvärr inte får öppnas förens alla middagar är avklarade...
Jag är såå nyfiken på vilka poängen blev... ska jag klara att inte öppna det?! ;)
Tror nog det...

måndag är det Marikas tur att laga mat, spännande :)

Lägger upp mer bilder och recept imorgon...

3 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Åhhh, det ser iaf väldigt trevligt ut! :)
Väntar på fler bilder och lite recept :P
Kramkram

Fröken Ellinor sa...

Det ser så trevligt och mysigt ut. Kul att ni verkligen kör konceptet rakt av.

Men om man själv känner sig lyckad matmässigt och är nöjd ja, då är gästerna det också.

Ser fram emot recepten.

Kram kram

Daniel sa...

åååh ser suuupertrevligt ut!!!!