fredag 16 juli 2010

Jobba på sjukhuset

Fredag o snart helg, känns dock som om dagarna flyter ihop som bara den just nu. Är ju så när man är ledig...

Men ikväll ska jag jobba :) Ska jobba på en avdelning på sjukhuset där Maria sommarvikar. Har inte jobbat på sjukhus på 2,5 år nu så är lite pirrigt. Som tur är jobbar Maria ikväll också så det ska nog gå bra :)
Sen på måndag börjar mitt sommarvik i hemtjänsten, då blir det fem veckor med bara jobb... Kan ju inte säga att jag är såå sugen ;)

När jag kommer hem ikväll ska vi dricka rosé, har en hel box som måste ta slut ;)

2 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Grattis till jobbet, vad roligt. Klart att du fixar det! Vad bra med lite kontakter.

Förstår att du inte är sugen, men tänk sedan när du är klar lärare då kommer man uppskatta somrarna än mer. Tro mig, jag vet. Jag slavade alla mina lediga veckor varje år utan en och nu uppskattar man det rejält.

Kram kram

Fröken Ellinor sa...

Grattis till jobbet, vad roligt. Klart att du fixar det! Vad bra med lite kontakter.

Förstår att du inte är sugen, men tänk sedan när du är klar lärare då kommer man uppskatta somrarna än mer. Tro mig, jag vet. Jag slavade alla mina lediga veckor varje år utan en och nu uppskattar man det rejält.

Kram kram