lördag 3 juli 2010

Har det fin fint i Halmstad



Här kommer en liten hälsning från Halmstad :)
Vi har det såå bra!
Har varit ute vid Tylösand på dan, jisses vad folk!!! Årets första dopp har tagits, kan ju inte påstå att det var särskilt skönt ;)

Ikväll har vi ätit den godaste middagen jag någonsin ätit tror jag, att den avslutades med en utsökt creme brulé gör ju inte saken sämre precis ;)

Imorgon blir det stranden heela dagen, jag längtar!
Får se om jag kan sova i natt bara, är musik o livat utanför fönstret... men det gör inte så mycket :)

2 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Åh vad avis jag blir, älskar ju Tylösand. Pappa jobbade i H-stad ett tag så jag har varit där mycket.

Nä, förstår att du inte misstycker med den avslutningen på middagen, slurp vad gott.

Ät lite hotellfrukost för mig också.

Kram kram

Familjen Lindström sa...

Åhhhh! Underbart!!! Själv sitter jag på ett kokhett tåg ner mot Skävde, ingenting fungerar när d e såhär varmt...
Tror du att du har tid med en lunchdate i morgon? Kram!