lördag 17 juli 2010

En säck att slå på

Jag har inte haft någon bra dag alls idag... ibland vill man ha en säck o slå på, slå bort all sin ilska... Men det har jag inte så då får man ta hand om det på annat sätt.
Jag önskar bara att berg- o dalbanan kunde börja gå uppåt igen, är det för mycket begärt?

Blir middag hos Rikards föräldrar ikväll, lugnt o skönt o lite annat att tänka på. Det är nog vad jag behöver just nu...

Ettis, lovar en mumsig födelsedagsfika i veckan, ledsen att jag inte orkar ikväll..

9 kommentarer:

Nathalie sa...

Ibland måste man få ut all sin ilska på något :) O sen måste man få ha dagar då man e lite arg hehe. Jag kan nästan hela veckan om du har tid =)
Kramkram

Familjen Lindström sa...

Massor med kramar fån mig!!!!

Kristin sa...

Vissa dagar vill man bara ska ta slut. Frustrerad, ledsen, arg och irriterad. Förstår precis vad du menar. Hoppas du vaknar imorgon och får en toppen dag. Kramar till dig!!!

JENNY CHATRINE BLADH sa...

Varför har du sånna känslor?

JENNY CHATRINE BLADH sa...

men ring då. ring hem

Sandra sa...

Haha körde på en diet som inte höll längre än tre dagar, levde på soppa till frukost, middag och lunch :P Jag älskade soppa förut men redan efter dag ett med massa soppa höll jag på att spy haha. Nu har jag ätit fast föda och lite godis också ^^ Men ska försöka minska på godisintaget iallafall och satsa på nyttig (are) mat ist hehe :)

kramis

JENNY CHATRINE BLADH sa...

Okej gumman! Don't let the bed bugs bite you!

Jenny sa...

Hej! Du, vi kan höras imorgon kväll kanske. Erik jobbar natt nu så han kommer sova ett tag in på dan. Puss!

Marica sa...

KRAM <3 <3 <3