lördag 31 juli 2010

Ovanlig syn

Har äntligen inhandlat nya blommor o krukor till sovrummet. Är jättenöjd över resultatet :)
Det här är en ovanlig syn gott folk; min sambo med en bok i handen... Under vår tid tillsammans (tre år) har han nog bara läst en hel bok (medan jag har läst hundrasjuttiotolv stycken).
Roligt att han också upptäcker tjusningen med en bra bok tycker jag :)
Och som jag misstänkte, han är lika svår att få kontakt med med en bok i handen som när han sitter vid datorn ;)

Mår much bättre idag, det gillas! Trött är jag fortfarande men orken är tillbaka på ett helt annat sätt. Snart är det lunchdags och sen jobb. Ska prova ett nytt GI-recept idag :)

3 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

I bland kan de verkligen överraska. Som maken min när han lusläste senaste Lantliv ;-) Nilla

Just Another Crazy Blonde sa...

Jag har försökt kommentera men det går inte?! Buhuuuu!!

Hur fick du honom att läsa en bok?! ;) Tips tack ;)

Kramisar!

Familjen Lindström sa...

Oj, vad är det för spännande och bra bok som han läser?! ;)

Vad fint det blev i sovrumsfönstret!

KRAM