fredag 9 juli 2010

Lata sköna dagar

Jag och Ellabus
Skönt i poolen
Lilla sysslingen Eddie, myyys med bebis

Åh vad skönt det är med lugna dagar, utan stress o b (nästan). Man behöver verkligen det ibland!

Idag har vi varit ute o tittat på gruvorna som finns här omkring, här i Norberg bröt man nämligen nämligen malm för typ hundra år sedan. Är ganska maffigt att se de de djupa djupa gruvhålen o gå i grottorna som fortfarande finns kvar...

Min goa syssling Ella har varit här o tältat med sin mamma, det har blivit mycket bus och framför allt bad i poolen. 29 grader är inte helt fel ;) Vi plaskar som bara den... mormors goa mat avnjuts på altanen och ja... vi har det bra helt enkelt :)

Vår kamera har dock gått sönder :( eller, den krånglar. Såå tråkigt, finns ju så mycket man vill fota... Men inte så mycket att göra åt just nu, mormor har ju kamera!

Blir sparsam uppdatering några dagar här, men jag har ju semester ;)

2 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Äsch, vad gör det. Du är ju på semester. Vi är ju mitt uppe i det och det ska bli skönt när veckan är över vill jag lova :)

Ni ser ut att ha det kanon. Kramar

Familjen Lindström sa...

Underbart!!! Hur länge blir ni kvar? Kram, kram!