onsdag 21 juli 2010

Som en filbunke

Sitter på jobbet, lugnt som i en filbunke... (varför säger man så?)
Både skönt o lite långtråkigt. Fick samtal från sjuksköterskan tidigare, jag ska få lära mig göra en omläggning på en dam :) Kul när det händer lite mer än bara ren omvårdnad, städ, tvätt och handling!!
Nu räknar jag ner dagarna, tills lönen kommer såklart ;) Får ju den 27:de så får klara mig utan i helgen... men sen så. Det ska räcka till räkningarna i alla fall, och sen får jag vänta en månad till på att få shoppa lite... Längtar!!
Har väl lärt mig till nästa år i alla fall, spara spara spara, så jag slipper ha det så här!
Nu fika!

1 kommentar:

Fröken Ellinor sa...

Jag får också den 27:e och J den 25:e och han har räddat mig många gånger, speciellt då jag pluggade och han jobbade ;-)

Men jag vet hur jäkla surt det är med CSN och man försöker varje år att spara och fixa men det går liksom aldrig ihop...

kram kram