torsdag 8 juli 2010

Några dagar på landet

Det är dags att packa det sista inför några dagar hos mormor o morfar :) Ser fram emot lata dagar med poolhäng och god mat där Sverige är som finast, på landet!
Mysigt ska det bli!

Kommentarerna krånglar här på bloggen, jag ser bland annat inte hur många jag fått vilket gör att jag lätt kan missa några... Så ifall jag inte skulle svara så vet ni varför nu.
Vet att fler har samma problem så hoppas blogger fixar detta!

Pst! Alex Schulman ska lägga ner sin blogg :( Jag förstår honom i o för sig... men vad ska jag läsa nu då?!

5 kommentarer:

Anna S sa...

Sv: Har varit "hemma" i Tidaholm nu och jobbat så har inte kunnat träna på ca 1 månad. Men annars så brukar jag träna 3-5 ggr i veckan. Tycker det är så jäkla gött ;)

Vad smaskig din halv-åtta-hos-mig-meny såg ut! Gick kvällen bra?
Och förstår att du hade det trevligt i Halmstad :)

nathalie sa...

Maria montazami bloggar :D har du missat den hehe?!
Vad sägs om en sommar fika ?
Kram

Marica sa...

Ha det nu så härligt!
Hörs på mobilen såklart!
Puss & Kram

Fröken Ellinor sa...

Jag såg faktiskt Alex på strandpromenade idag, undra inte om han hade sin svensexa. Det var nämligen han och 10 grabbar som festade...

Håller med dig, vad ska jag nu läsa. Mina kommentarer och blogger.com strular massiv nu, riktigt irriterande.

Ha det så gott på landet, kramar

Familjen Lindström sa...

Åhh, det ser ju alldeles fantastiskt ut!!! Underbart!

Hörs när du är tillbaka!
Kram!