tisdag 20 juli 2010

No zombie

Håller på att försöka vända rätt dygnet, på torsdag o fredag jobbar jag dag o då har jag ingen som helst lust att gå som en zombie...
Så jag kravlade mig upp strax innan nio (vet, det är ganska länge det med) och gick ut på morgonpromenad med stavarna :)
Skönt värre!

Läser Maria Montazamiz blogg då och då...
Kan någon förklara för mig varför i hela fridens namn de använder stövlar till klänning mitt i sommaren?
Vet inte om jag är efter, men snyggt tycker jag inte att det är...
Titta här.

4 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Hej,

Ja, han är så söt och pytteliten :) Tekniken går sådär, många mobilmaster fick nedslag i helgen och det märks!!

Hahahha har också sett stövlarna och jag fattar det inte heller, det verkar vara mode och jag tycker inte heller det är snyggt.

Kram kram

Fröken Ellinor sa...

Hej,

Ja, han är så söt och pytteliten :) Tekniken går sådär, många mobilmaster fick nedslag i helgen och det märks!!

Hahahha har också sett stövlarna och jag fattar det inte heller, det verkar vara mode och jag tycker inte heller det är snyggt.

Kram kram

Fröken Ellinor sa...

Hihihi jag får drägla lite i smyg då. ;-)

Jo, det är skönt med en paus men det är jobbigt när mobilen strular. När man inte ens kan ringa varandra då man behöver. Men men, det är ju ingen katastrof och man vet vad det beror på.

Modet i USA är inte alltid det finaste faktiskt även om de vill göra sken av det.

Kramar

Marica sa...

Var många av brudarna som hade det i Helsingborg så vips har vi det modet här oxå ;) Du kanske ska bli bland de första? :) ;)
Vad blev det för överraskning???
Kramar