söndag 23 januari 2011

En riktig tjejkväll


Gårdagen var jättetrevlig! Det är roligt att umgås med klassisarna utanför skolan, det händer inte så ofta... Vi hade lite förfest hos mig först med ost, kex, grönsaker, dipp, frukt och massa andra gottigheter, ett riktigt buffébord blev det. Sen åkte vi vidare till en annan klasskompis för sexparty :) 
Blev lika fnissigt som jag trodde, en riktig tjejkväll! Kul var det :)

Idag är jag liiite seg, men är väl så det ska vara :)
Lugn och skön söndag helt enkelt!

Titta in senare, då kommer del 3 i min träningsserie (bättre sent än aldrig)!

4 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Trevlig kväll! Sexparty å allt, haha..har vi oxå haft, men i samband med en möhippa och det var katastrof fnittrigt;)

Lila och vitt är fint, mina nya favoritfärger..

Jag har en 4:a i år. "Mina barn" som jag haft sen jag började som lärare, har redan jobbat i 4 år sen jag gick ur högskolan, hjäälp vad fort det går!

Nu blir det träning för min del, innan solsidan ikväll;=)

Marica sa...

Tycker det var en riktigt lyckad kväll :) Hi Hi! Fler sådana ;)
KRAM <3

Therese sa...

Ser ut som om ni hade det riktigt mysigt! Och ang mat kan jag bar hålla med REGELBUNDENHET är jätte viktigt!!! KRAM

Jannie sa...

Vilken härlig kväll!
Sex kan man ju aldrig får för mycket av.ha ha ha

Förstår om den lyktan är en favorit hos er.Hade den lätt blivit här med!Ska kika efter den nästa gång,men det är säkert som du säger tyvärr...
KRAMAR