onsdag 19 januari 2011

Spets, svart och lite leopard

Det klarnade ganska mycket i skolan idag, sköönt! Matematikkursen känns helt klart roligare än naturvetenskapen men allt måste ju göras. Ska nog fixa den här terminen också ;)

Jag fick ett par leggings av mormor när jag var där (de leopardmönstrade) och tänkte att jag kunde använda dom som typ pyjamasbyxor. 
Men sen fick jag en bättre idé! 
Så idag har jag inhandlat svart tyg och några meter spets, både svart och vit. 
På fredag ska det sys!

Vad tror ni det ska bli? :)

7 kommentarer:

Charlotte sa...

Åh jag tror du ska sy kuddfodral :)

Catharina sa...

Oj, jag har ingen aning men det ska bli spännande att få se din skapelse när den är klar. Ja visst är det kul med foton. Jag bara älskar..... Ha en superfin kväll. Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Hopplahejsan, undrar vad det skall bli av detta......kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallåj!

Det är bra här. Solen skiner utanför fönstret.
Hur mår du?
Vad har du för dig?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Först mardröm sen föreläsning. Vilken dag du måste ha idag ;)

Idag ska jag och mamma åka till en möbelaffär utanför stan och kika lite. Gå där och titta på allt fint en stund.

Ska du träna sen eller?

Nu blir det lunch!
Kram, kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Nej, inte alls. Men vi tänkte åka dit och kika lite bara för skojs skull. Mamma och pappa renoverar sin övervåning så jag vet inte om hon är på jakt efter nåt speciellt.

Hoppas det går bra att träna trots ingen lust!

Kram!

Jenny sa...

Hej Emilia!
Ska bli spännande att se vad du hittar på med tyget!

kraam Jenny