måndag 24 januari 2011

Mer tulpaner



Jag tyckte det saknades något hemma här innan tjejerna skulle komma i lördags. Gick och handlade och kom hem med ännu en bukett tulpaner, då kändes det bra igen :) Var nog mina fina Alvar Aalto vas som jag saknade, inga tulpaner utan den liksom. Blandade upp de vita och rosa tulpanerna, rosa och vitt passar ju så bra ihop!

Ska snart iväg till skolan en snabbis, sen lunch på stan och i eftermiddag ska jag hem till fina Karin och få träffa hennes lilla Klara för första gång :) Mys med bebismys!!

Vi har fått en ny familjemedlem här hemma, eller två stycken förresten :) Titta in senare får ni se!

7 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Underbart med tulpaner!

Nej, hon bor i Sundsvall. Men det är bara några enstaka mil mellan Hudik och Sundsvall så vi åker dit och hälsar på.

Ja, det är skit kul rent ut sagt med bloggträffar. När ska vi ha en bloggträff då?

Västkusten är ju ljuvligt! Det är nästan ett måste varje sommar.

Ja, jag längtar jag också! Och det känns så bra att vi har en hel vår och en hel sommar framför oss. Tummen upp!

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, men det vore ju skoj!

Jag har lite dålig koll på vilka bloggar du läser. Som jag läser! Vore ju roligt att försöka få ihop ett gäng..
Läser du Min dröm om lanstil, Mitt hem och jag??

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, men det vore ju jätte roligt att dra ihop Annika och Madeleine och så du. Kanske några fler, alla som vill med andra ord! Du kanske läser någon mer blogg som jag läser?
Johanna, Villa Haga kan ju bli med om hon vill också.

Det vore ju rent ut sagt skit roligt!

Therese sa...

Jag har varit ute på morgonens motionsrunda, å tänkte köpa med mig tulpaner hem, men hade glömt plånboken, får ta en ny runda senare... För tulpaner är vardagslyx som piggar upp! KRAM

Maria - Villa Krutbruket sa...

Det går bra, men jag har lite smått huvudvärk faktiskt :( Segt!!

Slutar om en timme ca. Skönt! Ska hem och gå ut med Nenya en sväng.

Vad blir det ikväll då?

Ha det så trevligt hos din vän och bebisen! :)
Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

He, he! Tack det ska vi ha!
Och du får lycka till med spinningen.
Vi hörs säkert imorgon! Stor kramen!

Jannie sa...

Tro tusan att du är nöjd med den!
Jag hade vart tokmallig!
Hoppas du får en härlig em.Finns inget bättre än bebismys...
Massa kramar