fredag 28 januari 2011

T.G.I.F

Tulpaner som är inne på sluttampen... men oj så vackra!

Fredag. Sköna fredag. Fredag betyder slutet av veckan med en låång (?) helg framför sig, fredag betyder fredagsmyyys! Me like fredagsmys :)

Har haft en ganska intressant förmiddag med matteföreläsningar, nu vet jag vad vårt talsystem är uppbyggt på... Skönt när man har bra föreläsare som förklarar så man förstår :) 
Lunch med min Maria och sen hem. Ska träna lite annars bara slappa, gott!

Imorgon ska jag åka norrut... 




...hit ska jag. Känner ni igen er? :)


Trevlig helg ni fina!

8 kommentarer:

Therese sa...

Överblommade blommor är så vackra tycker jag! Ha en fin kväll goa du <3

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Ja men visst, det kommer bli jätte bra det här. Hihihi. =)

Du är så duktig som tränar. Brukar du och Rikard träna tillsammans någon gång?

kram kram Madde

Familjen Lindström sa...

Trevlig helg vännen! Vi är fortf sjuka. Just som jag trodde vi var bättre så kräktes Vera... Blir till att va isolerade i helgen, börjar kännas instängt nu efter en vecka :(
Kramkram

Unknown sa...

Go Kväll!
Kul med dop och o lite släktträff, och att du slipper se hockey ;)!

Vi skulle åka till matte o sofia imorrn kväll men nu vet jag inte hur det blir, astrid hade feber ikväll och har varit riktigt hängig så vi får se hur natten och fm imorrn blir. Annars ska vi bara ta det lugnt!

Det vore jättekul tycker jag med men jag tror nog det ska gå, hinner jag hem lite emellan o kan lägga någon innan jag åker :)!

Skönt me fredag idag, bästa dan på veckan tycker jag. Ha en skön helg så hörs vi och syns snart hoppas jag. Hälsa!

Kram kram

Marica sa...

Njut av en härlig helg <3 Kramar

Familjen Lindström sa...

PS. Fått svar nu ang mp i åk 5 som de från nästa år flyttar till åk 6 :D

maria sa...

vad är det för vackert hus ?

kramar

Emilias sa...

Malin: nej era stackare!! Sån otur ni har. Hoppas det inte blir långvarigt!!

Så de har flyttat det alltså?! Skönt för er ;) då kanske ni kan komma iväg till thailand :)

Krya på er kram!!