söndag 2 januari 2011

Söndagstankar

Snyggast i stan, jag och lillasyster

Var jättemysigt att ha syskonen här en stund, maten uppskattades och vi hann med många kramar innan de åkte igen. Några tårar rann när vi sa hejdå... Usch vad jag inte gillar att bo så långt ifrån dom!

Jag sitter o filar på lite inlägg om träning, det kommer, jag lovar!
Tänkte pilla lite med en ny header också, nytt år, nytt utseende :) 
Jag har ju mål med min träning, kanske ska ta o sätta upp lite mål med bloggen också..
Vad jag ska skriva om, vad jag ska fokusera på och så vidare, ni kanske har några förslag? :)

Men först har jag en tenta framför mig, plugg hela veckan är vad som gäller!

8 kommentarer:

Therese sa...

Hoppas du får en bra pluggvecka! KRAM <3

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon tjejen!

Jag är ledig, jag är ledig. Vet du, jag är leeeedig :D
Satan så skönt!!
Jag och Nenya vaknade, och gick ut och gick en promenad. Och nu sitter jag framför bloggen med en koppkaffe och rostade mackor. Perfekt start på dagen!

Vad har du för dig?

Våran helg var jätte trevlig. Nyårsafton tillbringa vi med min svärmor, mina föräldrar, min moster och Mickes syster med familj.
Åt god mat och hade trevligt.
Lördagen blev en "hemma-fixar" dag. Städa och grejade. Och igår hade vi några kompisar på middag här. En rolig och social helg! Sånt gillar jag!

Har ni gjort?

Snyggt med turkost! Fräscht på nåt sätt!

Kramar, kramar!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Det är väl typiskt att man ska tappa saker och ting. Det borde nog finnas reservdelar. Men kan ju vara så att man har riktig otur och får köpa en helt ny. Trist! Håller tummarna att den går att laga.
Du verkar ju använda den rätt ofta, så den måste ju vara hel :)

Roligt att dina syskon och pappa titta in en sväng. Förstår att det är tugnt att dom bor så långt bort.

Jag är ledig HELA veckan! Oh yes!! Gött! :)
Idag ska jag luncha med en kompis. Och imorgon ska jag till en annan kompis på lite fika.
Onsdag är Micke ledig, och på kvällen ska vi (hela släkten) gå på "Änglagård 3" och gå ut och käka. Ska bli mysigt!
Resten av veckan vet jag inte.. Får se!

Jag beundrar dig att du orkar med detta plugg!!

Ha en fin dag! Kram M.

Maria - Villa Krutbruket sa...

Härligt! Då kan du fortsätta baka för fullt ;)

Har ni kallt i Skövde idag?

Jag for ut på promenaden och efter en stund såg jag att Nenyas ögonbryn var krit vita.. Haha! Kallt åt lilla snuttan..
Det var tydligen -12. Opps!!

Ska bli spännande att se nya Änglagård. Hoppas den är lika bra som dom andra.

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ok! Ja, det är klart att det är svårt att slå ettan. Ettorna brukar för det mesta vara bäst.

Ja, det var samma här. Att det töa på nyårsafton och nu är det isbana. Gillar inte det. Då är det bättre att det är 3 m snö.

Nu ska jag snart göra mig ordning och bege mig till köpcentret för lunch.
Men det är ju liksom lite svårt att slita sig från bloggvärlden.
Är det nåt du också känner igen? :P

KRAM!

Madeleine Berglund sa...

Ååå men det är ingen fara. Tack så jätte mycket för gratulationen. =D

Jag måste ha missat det, men hur gick det med brödbaket i jul?

Stor kram från mig!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Halloj igen!

Jag shoppade ingenting. Vi åt en lunch och snacka en massa skit.

Nu är jag hemma igen. Har varit och hämtat ett paket från Hm. Blev riktigt nöjd med mina köp. En väska, en kjol och en tröja! Till våren :D

Hur har det gått för dig med pluggandet sen vi hördes i morse?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Halloj igen!

Jag shoppade ingenting. Vi åt en lunch och snacka en massa skit.

Nu är jag hemma igen. Har varit och hämtat ett paket från Hm. Blev riktigt nöjd med mina köp. En väska, en kjol och en tröja! Till våren :D

Hur har det gått för dig med pluggandet sen vi hördes i morse?

Kram!