måndag 31 januari 2011

Sparkföre


Idag har jag minsann provat sparken, var perfekt sparkföre och jisses vad det gick! Så härligt väder med, det gillas :) Ska snart åka hemåt... Vet redan om att det kommer att vara förseningar på grund av en trasig bro på vägen. Segt att resan kommer ta dubbelt så lång tid, men är ganska skönt att veta om det ändå. Men det finns en bra sak men det....

Kisar i den sköna solen... Härligt!!

...eventuellt ska jag träffa Maria med bloggen Villa Krutbruket för en bloggfika i Örebro :) wiie! Tänk vad roligt att faktiskt träffa någon man har träffat i bloggvärlden!

Längtar hem till min Rikard nu, borta bra men hemma är verkligen BÄST!

8 kommentarer:

Jannie sa...

Å vad härligt det ser ut!
Granne alltså?Weiiii!Då förstår jag att du skryter!ha ha ha Du får hälsa!blink blink

I salladen var det gula tomater,blandmix med sallad,paprika,feta,morötter o så någon italiensk skinka.Så gott!
Massa kramar

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vilken härlig bild på dig! :)

Ja, jag hoppas att jag kommer ifrån jobbet tills du kommer. Men vi hörs senare på sms :)

Kom precis tillbaka från vet. 1500:- fattigare :( Men vad gör man? Det är bara att betala..
Det var öroninflammation.

Kram!

Unknown sa...

Hej!

Vilken härlig helg du verkar ha haft o vilken underbar klänning den lille hade.

Astrid har piggnat på sig så det är skönt.

Jag ska ha fest näste helg men jag hörde att ni skulle ev till tibro se om vi hinner komma förbi en sväng :)!

Vilket härligt väder ni verkar ha idag, här är det grått, blåsigt och ruggigt usch.

Tråkigt med förseningarna men det kanske medför ngt kul om du kan träffa maria för en fika, va kul, då får du hälsa!

Ha en bra dag!
Kramar

Therese sa...

Vilken fin dopklänning ni har i släkten <3 Ha nu en bra hemresa, hoppas du får en kul bloggdate ;-) Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, det var trist! :(
Men det är ett måste att se till så vi ses under detta år!!!! Det tummar vi på! ;)

Vad har du för dig?
Jag sitter här och väntar på att "Halv åtta hos mig" ska börja..

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!!!!!!

Gick det bra att komma hem?

Kramar!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vad skönt! Det är inge vidare roligt att sitta på centralen i 1 ½ timme..

Känner mig lite trött och lite "degig" i kroppen annars är det bara bra.
Själv då?
Vad händer idag?

Kram!

MIN LYCKA ♥ sa...

Samma med mig, har aldrig fått köpt ett zinkhus, men mina kompisar tyckte väl att jag tjötade så nu fick jag mig ett;=)

Bloggen går bra, vi gör inlägg tillsammans och snart hoppas jag att alla fixar det själva. Vi kollade på din blogg idag och spanande runt, dom är nyfikna och tycker detta är en helt ny värld!

Kram