tisdag 1 februari 2011

Jobbar

Gammal och härlig dörr i mormor och morfars lada, visst är den fin?

Godmorgon finingar!
Ska jobba hela dagen idag, först ska jag ha min kära praktikklass och sen ska jag hoppa in och stänga på fritids, blir en lång dag.... 8-17:30. Det är så roligt att hoppa in o jobba lite, man blir verkligen sugen på sitt framtida yrke :) Tänk... om ett år!

Tänkte vi skulle ha lite utematematik idag :) Hoppas verkligen det finns tillräckligt med snö, annars spricker min idé... 

Hoppas ni får en fin tisdag :) Titta in senare vetja! Ett tidsinställt inlägg med lite tisdagsinspiration ploppar upp sen :)

4 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Idag har jag inga speciella planer. Åka hem och mysa med min vovve har jag tänkt. Kanske läsa min bok..

Låter som du kommer få en lång men rolig dag!

Kram!

Välkommen in till oss!!! sa...

Hej!!
Tack för att du skrev en kommentar på vår blogg. Vart kommer du ifrån? Marika berättade att du var lärare också. Hälsningar
från klass 4 i Lane Ryr

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag läser "Blondie" en bok om "Sveriges gangsterdrottning". Har nyss börjat med den men den verkar väldigt bra. Hemsk! Det är ju en sann bok.
Helt klart värt att läsa om man gillar såna böcker.
Själv älskar jag sanna biografer!

Kram!

Petra sa...

Vilken underbar dörr. Ha en bra tisdag.