lördag 19 februari 2011

Tack-för-vi-får-bo-hos-dig-present


I Linköping ska vi bo hos min kära vän Charlotte, jag var där i höstas på hälsade. Tråkigt nog har vi bara två biljetter till Mello så Charlotte kan inte följa med, men hon väntar på oss hemma sen :) Eventuellt blir det utgång, får se vilket skick jag är i... 

Var och shoppade en tack-för-vi-får-bo-hos-dig-present igår. Var på väg o köpa två, vill väldigt gärna ha en själv också :) Visst ser det smaskigt ut?? Gelehallon ser mycket godare ut än vad det är tycker jag!

Ni kikar väl efter mig på tv nu!? Hihi.

10 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jättefin gå-bort-present! Jag gillar gelehallon...
Hoppas att ni fick det bra!
Stor Kram Annelie ♥

Unknown sa...

Fick en sån fin burk med godis på nyår och blev så glad, har gått och kikat på dom själv men aldrig slagit till. Håller utkik efter er på Mello :)!! Kram

Madeleine Berglund sa...

Urtjusig glasburk!!! Urgott godis också för den delen. Hihi... Ha nu så jätte kul och jag hoppas du mår bättre också :)

kram kram
Madde

Familjen Lindström sa...

Hoppas du hade det helt fantastiskt på mello!!! Och helt färska gelehallon är faktiskt helt oemotståndliga, bara smälter i munnen ;)
Kram!

Catharina sa...

Det där håller jag verkligen med im för jag har alltid tyckt att gelehallon ser så gott ut. Så tar man en och så är det liksom inte alls som det ser ut. Tokigt:) Men en fin present blev det. Ha en finfin söndag. Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Har man en sån burk med sig med sånt godis kan man komma hit och stanna också! Kalasfint.
Agneta kram

Gaymasen sa...

GÖTT! Jag älskar gelehallon :P haha. Pensionärsgodis, typ. ^^

Och tack! Jag älskar nya designen. Hoppas Mello var bra igår :D (eller ja, jag tittade ju men inte live) ((ELLER JA. Live. Men på TV:n. You get it))

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå där!

Hoppas du haft en härlig helg. Synd att du inte känner dig på topp ännu. Men tydligen så kan det hålla i sig läääänge enligt läkarna.

Japp, imorgon är det arbete igen. Första gången på länge jag längtar till arbetet :)
Börjar få "lapp-sjuka" här hemma.

Vad ska du hitta på i veckan då?
Kram, kram!

Petra sa...

Hur var det att det live?

Charlotte sa...

jättefin present :) tack än en gång! <3