söndag 21 november 2010

Bästa helgen

Inte varje dag man träffar en livs levande tomte!
Hittade en liiiten kompis hos Charlotte :) Han fick nästan följa med mig hem...

Är hemma efter mysigaste o bästaste helgen på läänge! Så härligt o bara umgås umgås umgås en hel helg med en kär vän :) 
Vi har haft fredagsmys, pratat, gått på julmarknad, träffat tomten, pratat, utforskat Linköpings inredningsbutiker, varit ute och druckit vin, pratat och pratat!
Tack för en superduperbra helg vännen <3

Hur har er helg varit?? :)

6 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Åh så mysigt!!
Jag har varit på möhippa igår, tapetserat hos lillebror och en massa annat! Nu fyndade vi precis ett matsalsbord och stolar på Blocket;)
Kram kram

Marica sa...

Underbart med en sådan kanon helg! Ja vad har jag gjort, pluggat :), städat, tvättat, lagat mat, umgåtts med familjen, grabbarna har haft kompisar här, bakat lussekatter, haft disco ;) Nu blir det film o mys i soffan med min man :)
Kram min underbara vän!

Anonym sa...

Hoppas du har en fin söndagkväll! Jag har precis lagt upp en ny rolig tävling om du vill vara med!

Tess sa...

Åh så mysigt vännen! Låter helt underbart.
Massa kramar

Anonym sa...

Underbart med såna vänner och såna helger! :D Hoppas att du får en lika fin vecka också!
Kramar Carro

Therese sa...

Så skönt att du klara de tentan, å vilken härlig helg du verkar ha haft <3 KRAM