torsdag 18 november 2010

Sovmorgon

Jag gillar verkligen Rix MorronZoo, det gör mig glad att lyssna på dom på morgonen :)
Folk säger att p3 ska vara så bra, men jag tycker inte det... jag kanske är konstig.. hehe!

Sovmorgon idag, ända till åtta ;) Skönt! Tänkte ta en morgonpromenad men vädret ser alldeles för ruggigt ut, så låg kvar i sängen lite extra istället :)

Ska iväg till skolan en sväng o sen kommer nog min Marica på lunch :) I eftermiddag har vi seminarium och sen blir det träning. Det var min dag det ;)
Hur ser er dag ut godingar?

Jag väntar o väntar på min Iphone!! Hoppas verkligen den kommer innan helgen :)
På tal om helgen, denna helg har jag sett fram emot lääänge! Berättar sen vad jag ska hitta på!

3 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Önskar dig en härlig dag! :)

Nyfiken på vad du ska hitta på i helgen!

Kram

Sara sa...

Jag är också nyfiken!
Själv ska jag ju tuffa ner till Skövde, det ser jag fram emot... Ska ligga och vara sjuk i mammas och pappas soffa istället för i vår... Ombyte förnöjer :p

Kram!

Tess sa...

Låter som du kommer få en mysig dag med lunch och allt.
Spännande med helgen. Nyfiken!!! :)
Kramar