tisdag 30 november 2010

Tisdagsinspiration

 Inspirationen är hämtad från Ellis Corner, Åhlens, HM, Bubbleroom och Stilero.

Tisdagsinspirationen idag i form av en liten önskelista :) Massa vill-ha-grejer!! 
Fin inredning, bakmaskin, klänning och träningskläder... Några saker som finns på min önskelista till tomten i år! Jag tycker faktiskt att jag har varit ganska snäll ;)

Överlevde scoutmötet utan att frysa ihjäl, Rikard klev innan för dörren precis när jag skulle gå... "Du ser ju ut som en köttbulle" utbrister han o garvar... Klart man gör det när man har lager på lager med kläder för att inte frysa ;)

6 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Köttbulle?! haha..tack för den;) Schyssta klubben!

Den där önskelistan var inte dålig, men ser nåt liknande ut, om jag hade fått välja!!

Kram i kylan, vi har -15 grader nu, burrr!!

Familjen Lindström sa...

Jag funderar skarpt på att köpa en KitchenAid i USA, det är halva priset på dem där från här... problemet är ju bara hur jag ska få med den hem...

Kram!

PS. Ja, det är fullt upp med allt men nu kan du följa oss också ;) och det är faktiskt grymt kul att blogga igen :D

Familjen Lindström sa...

Jo, du kan fortsätta svara här om du vill, bloggen r ju bara tillfällig medan vi är borta ;)

Emilias sa...

Malin: Funderade just på var jag skulle svara :)

VAA?! Kitchen Aid för halva priset!! Är det ens möjligt? :) Köp en till mig med, hihi! Ne skoja bara... Men då ska man ju verkligen passa på... men ja, hur får man hem dom?

Kramkram

Familjen Lindström sa...

Ja, och problemet är ju att man kanske vill ha fler än EN ;) vill ju ha en av varje ;) hihi! Men som sagt, hur 17 får man med dem hem?!

Kram

Jannie sa...

TUR att du överlevde!!
Massa fina saker du har hittat ju.
Klart att du ska få MINST hälften av dem den 24.Absolut!
Tack snälla!Kul att du gillade det.
Ha en härlig dag!Kramar