fredag 19 november 2010

Äntligen fredag

Nu önskar jag bara att det var eftermiddag så jag väl att jag kan sätta mig på tåget och åka tvärs över Vättern.
Men först har vi en bamseredovisning att pina oss igenom...
Är inte särskilt nervös men vill bara ha det gjort!!

Det blir nog sparsamt med bloggande i helgen, men är såklart tillbaka på söndag :)

Nästan en sån här frukostbricka fick jag i morse..... eller?! 
Inte riktigt, men gröten var klar när jag kom upp. Det gillas!

Trevlig helg på er godingar, ni vet väl att jag gillar er? :) 

9 kommentarer:

Tess sa...

Ja men se där! Nästa gång kanske gröten står på en bricka ;)
Ha en riktigt trevlig helg.
Kramar

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hoppas du får en trevlig helg! Kramar Maria

Therese sa...

Ha en underbar helg å lycka till med redovisningen så "hörs" vi till veckan <3 KRAM

Jannie sa...

Tack snälla rara du!Glad jag blir!
Tack,vi stormtrivs redan!Lär dyka upp bilder...
Lycka till på redovisningen!
O ha en riktigt härlig fredag!Kramar

Madeleine Berglund sa...

Vilken dröm till frukostbricka, ojojoj... Randiga örngott också, me like...

Ja, visst är det fantastiskt med trägolv, såååå underbaaaart. =)

Hoppas nu redovisningen går finemang!

Ha så roligt med Charlotte så hörs vi efter helgen vet ja!

kram kram
Madeleine

MIN LYCKA ♥ sa...

Hur gick det med redovisningen och din iphone??? Redov gick säkert super, skönt när det är över!

Vilken gullig sambo du har som fixar gröt, inte illa;)

Nu är det ÄNTLIGEN fredag, älskar det verkligen!!

Kram

MIN LYCKA ♥ sa...

Härligt!! Gott att fixa grammatiktentan, den brukar ju vara allra värst, du är duktig!!

Hoppas telefonen kommer snart, snopet att inte få den..

Helgen går i 100 knyck som vanligt, lite hemligheter (berättar på sön) och tapetsering hos lillebror, hälsa på i vårt hus en sväng till;=) Kul!! Men bara roliga saker.

Denna veckan har jag jobbat 11h/snitt varje dag..underbart yrke;) hihi!! Tur man har goa barn.

Vad händer hos er??
Kramar i massor

Anonym sa...

Hoppas det gick bra!

Malin E sa...

Hej där! Va kul att du vill vara med i utlottningen på min blogg.Önskar dig lycka till!!
Kram MAlin