torsdag 4 november 2010

Finbesök

Nu har vårt finbesök kommit, Moa :) Hon ska stanna här hela helgen medan hennes husse o matte (Rikards föräldrar) är i Skåne och roar sig! 
Efter att ha sökt igenom hela lägenheten efter eventuellt tappade matbitar har hon nu slocknat på vardagsrumsgolvet.. hon gör inte så mycket väsen av sig hon :)

Nu laddar vi för Robinson (eller Rubinson som min sambo envisas med att kalla det). Maten står i ugnen o vi sitter i soffan. 
Har pluggat riktigt bra idag och blir nog lite mer ikväll... Känns skönt!

6 kommentarer:

Tess sa...

Vilken söt liten sak :)
ja nu är det snart dags för Robinson! Woohoo :) Tänk, nästan ett program om dagen att se nu på hösten!!!
Kramar

Anonym sa...

Åh sötnos!

Therese sa...

Vilken go vovve ni får ha i helgen! KRAM

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vilken liten raring! GoS! :)

Jannie sa...

Så söt!

Ha ha ha Nä,jag hade ju inte det!Fulltpåpälsad va jag.Både kofta,tunika o sjal.Inte mycket hud där inte.Att jag inte tänkte på det...
Hoppas ni får en supermysig kväll!
Massa kramar

Madeleine Berglund sa...

Hej =)
Men du, det där cafét ser ju hur mysigt ut som helst. I vilken stad ligger det?

Ja,men du, jag vill också ha en iphone, en vit sådan. Ååå det vore något det.. =D

Jag tränar ganska mycket men har aldrig provat det här med proteindrycker. I vilket syfte börjar du med det? Istället för att äta ett mellanmål typ, eller hur funkar det?

Kram kram
Madde