onsdag 10 november 2010

Leila på nätet



Bilderna är lånade från Leilas sida :)

Har ni sett Leilas hemsida!? Såå fin och hur inspirerade som helst :) 
Är ju ingen hemlighet att jag gillar Leila, hihi! Nästan allt som jag bakar är från hennes böcker :)
Stor favorit helt enkelt!

Idag får bönderna vänta... Min andra hälft ser på hockey (skräll) så det blir bonde efter det. Tänkte jag skulle se det nya programmet 24 timmar som börjar på trean typ nu :) 
Sen är det ju GREYS, det missar ni väl inte?

4 kommentarer:

Sandra sa...

Åh tack så mkt :)

Skorna köpte jag på skopunkten :D De var riktigt gosiga att gå i, lite klumpiga kanske men nu har jag redan vant mig haha :)

Kramis

nathalie sa...

Onej greys missar jag inte =)
Ser ju farligt gott ut det hon bakar.
Ja visst gör det :) Jobbar bara tis,ons o fredag.

Kramkram

Camilla sa...

Jag såg 24 timmar. Riktigt roligt program,tycker jag.
Ha en toppen dag!
Kram!

MIN LYCKA ♥ sa...

Leials sida är jättefin!! Så gullig tjej!

Jag är dåligt att blogga just nu. Febern är tillbaka och jag jobbar häcken av mig med massa vikarier på jobbet...och utv. samtal varje em....

Nu ska sovas! och därefter testa Leilas hamburgare som hon gjorde hos erik o mackan på TV igår;=)

Hoppas du får en go helg!

Du får önska dig spinningskor i julklapp;)

Kram