tisdag 9 november 2010

Tisdagsinspiration

Idag blir det tisdagsinspiration utan bilder, fixar ni det? :)
Tänkte jag skulle tipsa er om bloggar som inspirerar mig på olika sätt.

Just nu har jag två favoritbloggar som handlar om inredning. Den första är Madeleine med bloggen Mitt hem och jag. Madeleine tar helt underbara bilder och skriver på ett finurligt sätt som fångar läsaren, me like!
Den andra bloggen är Maria med sin blogg Villa Krutbruket. Började följa Marias blogg medan hon och hennes M byggde sitt drömhus. Hennes hus är sååå fint och jag (vi) som någon gång vill bygga hus inspireras jättemycket!

Jag har även några bloggar som handlar mycket om mat och bakning och som inspirerar mig. Den första är Johanna Toftbys blogg. Hon delar med sig av många smarriga recept både om bakning och matlagning.
Den andra bloggen om mat och bakning som jag gillar jättemycket är Husmorsorna. De är både humoristiska och delar med sig av massa godsaker. 
LÄS OCH BLI HUNGRIG!

Sen har jag några bloggar som inspirerar mig bara för att jag tycker om personerna bakom dom så himla mycket, både personer som jag lärt känna här i bloggvärlden och mina fina vänner. Till dessa hör Marica, Ellinor, Marika, Jannie, Therese, Therese, Nathalie, Sara och Caroline.

Blev ett långt inlägg ikväll!
Godnatt på er godingar!

4 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Roligt att jag inspirerar dig! Jag måste få säga detsamma. Din blogg är ett måste för mig!

Kram på dig!

Therese sa...

Grattis till din vinnst, nu kanske det blir liiiite roligare att diska :-) Å vad du är rar, känner mig så hedrad och glad för dian ord <3 Och jag gillar själv att kika in här hos dig! Stor kram!

Amanda sa...

Visst är det härligt med alla fina människor man "råkar" på i bloggvärlden. man kan verkligen finna kontakter för livet även där. ;)

Marica sa...

Hi Hi ja min blogg är inte så värst inspirerande men jag är såklart glad att du tycker det ;)
Ibland är ord onödiga ;) Du vet ju! KRAM <3