fredag 5 november 2010

Ska jag?

Lånat bilden från Johanna Toftbys blogg. Tycker det såg så mysigt ut :) och så kan jag inte förneka att jag blev lite smått förälskad i kakformen kakan är gjord i! Dock bakar jag inte sockerkakor eller liknande kakor så ofta, men ändå :) 
Vore kul att ha en!!

Har varit i skolan på förmiddagen, ganska givande seminarium om läsarbete o så har jag och en kompis skrivit ihop vårt pararbete, känns skönt!
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska beställa en iPhone på nätet, jag VILL, men vet inte om jag borde ;) Svårt svårt! Vad tycker NI? ;)

Blir lite vila innan det är dags att göra sig iordning för tjejkväll, är jag, Marica och hennes Malinar som ska ses :) Mys!!

2 kommentarer:

Anna fd Anonym :) sa...

Hej! Varför beställa en ny mobil när man har en som fungerar?
Tycker att man kan vänta lite, innan man vet ordet av så är iPone4 omodern och det finns en ännu bättre. Vänta du, och glid med den nyaste längre fram :)

HUSnrNIO sa...

Gillade också den annorlunda formen. Vore kul att ha. Ha en trevlig fredagkväll.